czwartek, 8 grudnia 2016

Moje Wytwory - Golden pantofel :)

Witajcie.
Hello.

Moja dzisiejsza inspiracja to zmediowany przeze mnie bardzo kwiecisty damski pantofel :)
Najpierw pomalowałem całość białym gesso.
Później użyłem złotej akrylowej farby KOH-I-NOR.
W środku pomalowałem zieloną  Verde Siepe firmy Stamperia.
Następnie gorącym klejem przykleiłem kwiaty i motyle Primy z kolekcji Archivist Franka Garcia.
Na kwiaty dodałem transparentne kryształki firmy Sospeso Trasparente (Ground Crystal Glass) za pomocą medium żelowego.
Dodałem 4 ćwieki Primy z kolekcji Jodie Lee - Butterfly.
Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja inspiracja :)


My inspiration today is my mixed media very flowery lady's slipper :)
First i painted all white gesso.
Next I use golden acrylic paint KOH-I-NOR. 
Inside i painted green Verde Siepe company Stamperia.
Next I glued hot glue flowers and butterflies from the collection Archivist Frank Garcia.
In flovers I add transparent crystals company Sospeso Trasparente (Ground Crystal Glass) by gel medium.
I add 4 brads Prima with collection Jodie Lee - Butterfly.
I hope you'll enjoy my inspiration :)
























Pozdrawiam :)
 Greetings :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty