wtorek, 8 marca 2016

"Dream" Mixed media notebook

Hi :) today is my reveal day and I'd like to show you my mixed media notebook cover. I wrapperd a notebook with AltairArt's scrapbooking paper and glue  it to cover with gel medium. I added a gauze, used a modeling paste and stencils, added chipboards and flower,  metal leaves and branches and die cuts. Then I sprayed DailyArt mists (yellow, crimson, latte and hot chocolate colors) and painted some places with gold and copper inka gold. 

Dzien dobry :) dziś jest czas mojej inspiracji, wiec przygotowałam mediową okładkę notesu. Powstał na bazie zeszytu w twardej oprawie, która okleiłam papierem scrapbookingowym AltairArt i gazą (przyklejoną przy pomocy gel medium). Następnie zrobiłam ozdobniki przy pomocy masek i pasty strukturalnej, dodałam tekturki, elementy z wykrojników i metalowe gałązki i listki oraz kwiat. Zabarwiłam mgiełkami DailyArt (kolory: żółty, karminowy, latte i goraca czekolada), a na koniec pomalowałam przy pomocy miedzianej i złotej inki gold. 









Pozdrawiam serdecznie
Hane a nice day!
Srebrnolistka



2 komentarze:

  1. Cudowna okładka. Przepiękne tekstury i kolory :) Inka Gold mnie z Twojej pracy prześladuje ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I really love indian theme! Stunning!

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty