środa, 30 marca 2016

Second MMW guest designer - Kobieta z pasją - Romantic layout


Cześć !


 Nazywam się Asia i mieszkam we Wrocławiu.
 Scrapbooking pokochałam rok temu i miłość ta trwa do dziś.
Tworzę w różnych technikach, bo nie lubię nudy. 
Uwielbiam też malować i pstrykać fotki. 

Bardzo mi miło, żemogę gościnnie inspirować na blogu Mixed Media Warriors.

Moja inspiracja to mediowy romantyczny layout .
 Papier to Galeria Papieru - najlepsze życzenia. Użyłam kilku masek,
trochę kwiatków, tekturki, gipsowej rameczki i kryształków dla
odrobiny błysku. Wszystko pociapałam gessem i farbami akrylowymi,
jeszcze tylko kilka chlapnięć czarnym tuszem i gotowe :)

---
Hi! 
My name is Asia, I live in Wrocław, Poland. 
I felt in love with scrapbooking year ago and this love still lasts. 
 I create in diferent techniques, because I don't like monotony during the creating process. 
I love to paint and make photos! 

I'm thrilled that I was choosen for guest on Mixed Media Warriors blog :) 

My inspiration for today is romantic media layout. 
I used Galeria Papieru - best wishes paper and few masks, some
flowers, chipboards , small frame and crystals for
some bling :)
 After all I used gesso and acrylic paints.
Few splashes of black ink and that's it! :)









6 komentarzy:

  1. Piękna inspiracja od pięknej czerwonowłosej :)
    LO jest przepiękne, a dodatki świetne.
    Chodzą za mną mikrokulki i w Twojej pracy widzę piękne ich wykorzystanie :)

    Pozdrawiam.
    ps. Bardzo proszę o adres bloga i fanpaga, co bym mógł poobserwować Twoje z mediami poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Marku, dziękuję Ci za wszystkie komplementy :)
      Te mikrokulki są troszkę oszukane, to tak naprawdę zawartość tych malutkich woreczków, które są w pudełkach po butach :) Strasznie chciałam mieć na tej pracy kuleczki, a że nic innego nie miałam pod ręką, to wpadłam na taki pomysł :)
      Bloga nie posiadam, ale zapraszam Cię na mojego facebooka
      https://www.facebook.com/joannablaszczykart/
      mediowania tu póki co niewiele, ale niedługo będzie więcej :)
      Pozdrawiam Asia :)

      Usuń

Popularne posty