wtorek, 22 marca 2016

Almost ATC- Spring love

Witajcie!

Mam dla Was optymistyczne -prawie ATC. Prawie, bo nie mają one standardowych kart ATC- 3,5 x 2,5 ". Wykonałam je na kartach do project Life. Te, które posiadam miały bardzo optymistyczne kolory, które zabezpieczyłam clear gesso. Następnie tło wykonałam przy użyciu maski, gessa i Magical`s Powder LSG. Tekturki zembossingowane na gorąco Autumn Leaves LSG.
Do tego resztki papierów, stempelki i chlapnięcia z farb, i gessa.
Jeśli się podoba- piszcie- nakręcę tutorial. I nie oceniajcie zbyt krytycznie. To zdaje się pierwsze ATC w moim życiu.



Hello!

I have for you optimistic - almost ATC. Almost, because they do not have standard cards ATC. I made it to the pages of Life project 3,5 x 2,5 ". Those that i have, had very optimistic colors, which secured a clear gesso. Then I made the background using a mask, gesso and Magical`s Powder LSG. Chipboard i make with hot embossing  - Autumn Leaves LSG.
For more dimension - leftover paper, a stamp and liquid splashes of paint and gesso.
If you like it - please write - Make a tutorial for you.  Do not judge too critically. It seems the first ATC in my life.














Pozdrawiam || XO`s 

Nolanna



11 komentarzy:

  1. Piękne, bardzo kolorowe i świetnie zmediowane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olga. Wiosennie w duszy to i papier przybiera takie kolorki. :)

      Usuń
  2. I love them! :) any chance to swap? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są! Też muszę spróbować, jeszcze nigdy nie robiłam ATC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Powiem Ci, że się obawiałam z lekka tej formy, ale chyba to będzie kolejny stały punkt programu. ;) Czekam na Twoje ATC i chętnie się wymienię. :)

      Usuń
    2. Maede - koniecznie sprobuj - naprawdę uzależnia ta forma - ja się wciągnęłam na maksa!

      Usuń
  4. straciłam wzrok, przez Ciebie! taaakaaa energie bije z tych zdjęć :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, współczuję... ;p A tak poza tym to dziękuski. :)

      Usuń
  5. Madziu, mi się bardzo podoba :) Wcale nie widać, że to pierwsze! Wygląda tak naprawdę optymistycznie i wiosennie!
    Cieszę się, że będę miała jedno z nich w naszej wymianie!
    Doczekać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i niezwykle kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty